جعبه سیب زمینی

جعبه سیب زمینی از پرکاربردترین جعبه های مورد استفاده در فست فودها و رستوران ها می باشد.جعبه سیب زمینی سرخ کرده در کنار جعبه های همبرگر ، ساندویچ و سوخاری جهت سرو سیب زمینی مورد استفاده قرار می گیرد.این جعبه باید به گونه ای طراحی شودکه سیب زمینی در آن عرق نکرده و گرما و رطوبت سیب زمینی از جعبه خارج شود. در غیر اینصورت سیب زمینی در جعبه کیفیت خود را از دست می دهد.به همین جهت این جعبه ها از جنس مقوا ساخته می شود که گرما و رطوبت در حد مناسب از جعبه خارج شده و سیب زمینی به اصطلاح خمیر نشود. همچنین جهت سهولت این امر در جعبه ها حفره هایی تعبیه شده که این فرآیند را تسریع کند.

لیست قیمت جعبه ها را میتوانید از طریق واتس اپ از همکاران ما دریافت نمایید.

جعبه سیب زمینی بیرون بر

جعبه سیب زمینی دارای تنوع زیادی در طرح و مدل جهت سرو در مکان های مختلف می باشد.معمولا این جعبه به دو دسته بیرون بر و داخل سالن تولید می شوند . جعبه سیب زمینی بیرون بر به دلیل محافظت از آلودگی های محیطی بسیار محفوظ تر از جعبه های داخل سالن می باشد . هر مدل دارای مزایا و سایزهای متفاوتی می باشند که لازم است به آنها توجه نمود. در ذیل به معرفی این مدل ها می پردازیم.

جنس جعبه

جنس جعبه های سیب زمینی از مقوای ایندربورد می باشد.که دارای گرماژهای 250 ، 270 و 300 گرم می باشد. جنس ایندربورد به دلیل خاصیت ضد رطوبت در اثر مجاورت با روغن مقاوم بوده و لکه نمی زند.این مقوا به دلیل خاصیت روی جعبه از کیفیت چاپ بالایی برخوردار است.

طراحی جعبه

مشتریان پس از انتخاب مدل ، سایز و جنس جعبه با استفاده از لوگو و تم فست فود و یا رستوران می توانند طرح مورد علاقه خود را به وسیله طراحان ما و بدون دریافت هزینه ای طراحی نمایند.

چاپ جعبه

پس از تایید نهایی توسط مشتری ، زینک های طرح گرفته می شود که از این مرحله به بعد امکان تغییر و ادیت طرح وجود ندارد. طرح توسط دستگاه های شش رنگ آفست چاپ شده و به بخش جعبه سازی ارسال می شود.

جعبه سازی

در بخش جعبه سازی ورق های چاپ شده توسط دستگاه قالب خورده و به شکل جعبه دلخواه در می آید. البته بعضی از جعبه ها نیاز به چسباندن دارند که به بخش جعبه چسبانی ارسال می شوند.

ارسال جعبه

جعبه ها پس از اتمام مراحل تولید بسته بندی شده و آماده ارسال می شوند. ارسال به تهران بنا به حجم سفارش توسط موتور ، سواری و یا وانت برای مشتریان ارسال می شود. ارسال به شهرستان ها بیشتر از طریق باربری های معتبر صورت می گیرد.

قیمت جعبه سیب زمینی

قیمت جعبه سیب زمینی به مدل جعبه ،سایز جعبه ، گرماژ جنس ، تیراژ و تعداد رنگ چاپ بستگی دارد. مقدار جنسی که یک جعبه مصرف میکند به مدل و سایز جعبه وابسته می باشد و به نسبت مقدار جنس مصرفی قیمت جعبه نیز تغییر می کند. هر چه گرماژ جنس جعبه بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش می یابد. قیمت جعبه بسیار به تیراژ جعبه وابسته می باشد. به دلیل اینکه بسیاری از هزینه ها تا تیراژ 5000 عدد ثابت می باشدو هرچه تیراژ به این عدد نزدیک تر باشد هزینه تمام شده جعبه کمتر خواهد بود. از نظر تعداد رنگ چاپی نیز هر چه تعداد رنگ چاپ کمتر باشد هزینه جعبه پایین تر می آید.

 

جعبه سیب زمینی مخروطی

این جعبه همانطور که از اسم آن مشخص می باشد به شکل یک مخروط می باشد و به راحتی می توان سیب زمینی ها را به صورت عمودی در آن قرار داد. این مدل دارای درب می باشد و می توان جهت بیرون بر درب آن را بست. این مدل را جهت سرو در داخل سالن نیز مورد استفاده قرار می دهند.

 
 

ابعاد جعبه سیب زمینی مخروطی

ابعاد کف (cm) دهانه (cm) ارتفاع (cm)
سایز 1 5.5 * 5.5 7.5 * 7.5 10
سایز 2 6 * 6 8 * 8 13
سایز 3 7 * 7 10 * 10 13
 

جعبه سیب زمینی سفره ای

جعبه سیب زمینی سفره ای پرطرفدارترین مدل جعبه در بین صاحبان فست فود و رستوران ها می باشد. این جعبه را می توان کاملاً باز نمود و به عنوان یک پیش دستی در زیر غذا قرار داد. این جعبه ارزانترین مدل در بین جعبه های سیب زمینی می باشد.

جمع کردن جعبه بسیار آسان بوده و زمان بسیار کمتری از کارکنان را می گیرد. این جعبه به دلیل اینکه در تماس مستقیم با سیب زمینی می باشد و روغن آن باعث لک شدن مقوا می شود. برای جلوگیری از این مشکل از مقوای ایندربورد در تولید جعبه استفاده می شود.

چاپ این جعبه به روش آفست انجام می شود و می توان هر طرحی را بر روی آن چاپ نمود.

ابعاد جعبه سیب زمینی سفره ای

ابعاد طول (cm) عرض (cm) ارتفاع (cm)
سایز 1 9 9 7
سایز 2 12 8 7.7
سایز 3 14 8 5.5
سایز 4 13 10 10
سایز 5 17 8 5.5
 

جعبه سیب زمینی کشویی

این مدل جعبه به صورت کشویی باز و بسته می شود و سیب زمینی به صورت افقی در آن قرار می گیرد. در این مدل طرح جعبه بر روی کاور چاپ می شود.

این جعبه بسیار شکیل بوده و بیشتر جهت ارسال های بیرون بر استفاده می شود.

ابعاد جعبه سیب زمینی کشویی

ابعاد طول (cm) عرض (cm) ارتفاع (cm)
سایز 1 12 9 6.5
سایز 2 13.5 13.5 5
سایز 3 13.5 12.5 7
 

جعبه سیب زمینی درب قفل شو

کاملا محفوظ بودن جعبه در برخی محیط ها بسیار ضروری می باشد. درب این جعبه کاملاً بر روی هم قرار گرفته و به صورت مثلث در کناره های جعبه قفل می شود. به همین جهت سیب زمینی داخل جعبه کاملا محفوظ می باشد.

به جهت عرق نکردن سیب زمینی در داخل این جعبه ، در پشت جعبه هواکش های کوچکی تعبیه شده تا رطوبت سیب زمینی از جعبه خارج شود.

ابعاد جعبه سیب زمینی درب قفل شو

ابعاد طول (cm) عرض (cm) ارتفاع (cm)
سایز 1 10.5 10.5 8
 

جعبه سیب زمینی کلاسیک

این جعبه تقریباً شبیه مدل مخروطی می باشد با این تفاوت که کف و دهانه جعبه بزرگتر و ارتفاع کمتری نسبت به آن دارد.

ابعاد جعبه سیب زمینی کلاسیک

ابعاد کف (cm) دهانه (cm) ارتفاع (cm)
سایز 1 10 * 10 6.5 * 6.5 8.5
سایز 2 11.5 * 11.5 7.5 * 7.5 10
سایز 3 9 * 9 10 * 10 10
 

جعبه سیب زمینی درب از بالا

درب این جعبه از سمت بالا باز شده و لاک باتم می باشد.بنابراین به ساده ترین شکل ممکن آماده برای سرو می شود و زمانی از پرسنل برای آماده سازی جعبه نمی گیرد.

ابعاد جعبه سیب زمینی درب از بالا

ابعاد طول (cm) عرض (cm) ارتفاع (cm)
سایز 1 11.5 7.5 7
سایز 2 12 8 5
 

جعبه سیب زمینی داخل سالن

جعبه های داخل سالن معمولاً بدون درب می باشند و در کنار همبرگر، ساندویچ و ... در سینی یا ظروف رستورانی قرار می گیرند.

جعبه سیب زمینی قایقی

این جعبه مناسب سرو سیب زمینی سرخ شده در سالن می باشد. بدون درب می باشد و می توان براحتی و با سرعت بالا سیب زمینی را سرو نمود.این جعبه از مقوای ایندربورد تولید می شود.

 
 

ابعاد جعبه سیب زمینی قایقی

ابعاد طول (cm) عرض (cm) ارتفاع (cm)
سایز 1 12 7 3.5
سایز 2 12.5 9.3 4.7
سایز 3 13 7 3.5
سایز 4 13.5 6 5
 

جعبه سیب زمینی مک دونالدی

این مدل جعبه به مانند جعبه سیب زمینی شرکت مک دونالد می باشد. این جعبه کاملاً آماده برای استفاده می باشد و احتیاجی به جمع کردن جعبه جهت پر کردن آن ندارد.


ابعاد جعبه سیب زمینی مک دونالدی

ابعاد طول (cm) عرض (cm) ارتفاع (cm)
سایز 1 8 3 10