پاکت قاشق چنگال

نظافت ظروف رستوران و سالن های غذا خوری موردی می باشد که با شیوع ویروس های بیماری زا باید بسیار به آن دقت نمود. جهت جلوگیری از تماس قاشق و چنگال با دست و آلودگی های خارجی می توان آن را در یک پک قرار داد. این پک می تواند پاکت و یا جعبه باشد.

پاکت قاشق و چنگال

پاکت قاشق و چنگال دارای ابعادی است که بتوان یک قاشق ، یک چنگال و یک دستمال کاغذی را در آن قرار داد.

البته این ترکیب را می توان با کارد و چنگال نیز جایگزین نمود. پاکت ها با دستگاه چاپ آفست تولید می شوند و می توان چاپی با کیفیت و تا شش رنگ را بر روی آن چاپ نمود.

جنس پاکت را می توان از کاغذ کرافت ، کاغذ تحریر و یا گلاسه انتخاب نمود. کیفیت چاپ بر روی کاغذ گلاسه بسیار بالاتر از دو جنس دیگر می باشد ولی قیمت تمام شده پاکت با این کاغذ بالاتر می باشد.

این پاکت در دو مدل کاست دار و بدون کاست تولید می شود. مدل کاست دار دارای حجم بیشتری می باشد و می توان علاوه بر قاشق و چنگال مواردی چون ادویه جات ، سس ، خلال دندان و … را در آن قرار داد.

جعبه قاشق و چنگال ( کاتلری) مقوایی

جعبه قاشق و چنگال از جنس مقوای ایندربورد ، پشت طوسی و یا گلاسه تولید می شود.سایز این جعبه به دلخواه مشتری می باشد و محدودیتی وجود ندارد.

گرماژ مقوای مورد استفاده در جعبه از 230 گرم الی 300 گرم می باشد که هر چه گرماژ بالاتر باشد مقاومت جعبه نیز بالاتر می رود.

چاپ بر روی جعبه بوسیله دستگاه چاپ آفست صورت می گیرد و می توان تا شش رنگ بر روی آن چاپ نمود.

در این محصول به دلیل مقاومت بالای جعبه می توان قاشق ، کارد و چنگال فلزی ، ادویه ، سس و … را قرار داد.